Data utworzenia: 01.10.2011 Numer referencyjny: SXJ029 Ograniczony

Nie znaleziono rekordu CDN.OsoKarty | Solucja ERP XL

Dostęp do pełnej treści artykułu jest ograniczony.
Jeśli chcesz uzyskać pełen dostęp i przeczytać ten artykuł zaloguj się lub zarejestruj

Logowanie / Rejestracja

Opis problemu

Próba aktualizacji danych na karcie pracownika wyświetla komunikat o błędzie:

Błąd odczytu danych z tabeli CDN.AtrybutyKlasy. Błąd: Nie znaleziono rekordu CDN.OsoKarty

W rezultacie brak jest możliwości aktualizacji i zapisania kartoteki pracownika. 

Błąd leży po stronie nieprawidłowości w tabeli CDN.OsoKarty.

Procedura testowa

Dostęp do pełnej treści artykułu jest ograniczony.
Jeśli chcesz uzyskać pełen dostęp i przeczytać ten artykuł zaloguj się lub zarejestruj

Procedura naprawcza

Dostęp do pełnej treści artykułu jest ograniczony.
Jeśli chcesz uzyskać pełen dostęp i przeczytać ten artykuł zaloguj się lub zarejestruj

Sample2ść h3 tag

Sample pararaph